دلتنگی های بی اثر....
 
nothing
 
 
پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, :: 19:19 ::  نويسنده : master

 از دلتنگی های تکراری  گفتن سودی که نیست!

 

من میگویم و تو نمیشنوی...

 

 

 

 

دلتنگت که میشوم تنها پناهم خاطرات توست.

 

 

 

 

چشمانم را از این دنیا میبندم

 

 

 

 

و تصور میکنم نگاهت را...

 

 

 

 

گاهی در خیالم لبخند میزنی و میروی...

 

 

 

 

بی خداحافظ....

 

 

 

 

و این سخت ترین قسمت رویاهای من است!!

 

 

 

 

کاش در خیالم میماندی... تا ابد...

 

 

 

باور کن دوست داشتنم را............


جدیدترین عکس های عاشقانه بهمن 91

 


 

حالم را پرسیدند گفتم رو به راهم!!! نمیدانند رو به راهی هستم که تو رفته ای...



نظرات شما عزیزان:

افسانه
ساعت12:45---30 بهمن 1391
وبلاگت خوبه به منم سر بزنی ها نظر یادت نرهپاسخ:مرسی عزیزم!! توم وب داری؟!!!! همین الان میام بهت سر میزنم!!!!!!!!!!نظر هم حتما میزارم عزیزم!!!!!!!!!!!!!!!

‏...
ساعت22:02---22 بهمن 1391
زیبا واقعا زیبا!
پاسخ : مرسی از این که واسم نظر گذاشتی!!!!!!!!!!!! واقعا ممنون !! نظر لطفته!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان nothing و آدرس poetrylove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 919
بازدید کل : 53519
تعداد مطالب : 110
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1