من و بارون
 
nothing
 
 
چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, :: 11:24 ::  نويسنده : master
سیگار به ته می رسد من به ته می رسم این فقط تویی که بازهم به فکر آتش کشیدن منی بی خبر از آنکه پاکت سیگار من خالی شده است .

سیگار به ته می رسد من به ته می رسم این فقط تویی که بازهم به فکر آتش کشیدن منی بی خبر از آنکه پاکت سیگار من خالی شده است .

چه سخت ميگذرد اين روزا که همراهش هم پاييز باشد هم ابر باشد وهم غروب جمعه باشد تمامش را اين سيگآر لعنتي ميداند و مي سوزد ... اما اين زندگي کآر خودش را ميکند واين زير سيگآري هي پر مي شود و هي خالي . . .

حس اون سیگار بدبخت رو دارم که همه جا حرف از ترک کردنشه!

چی شد که سیگاری شدی؟ یه شب بارون میومد … خیلی تنها بودم.... چی شد که ترک کردی؟ یه شب بارون میومد … دیگه تنها نبودم.... چی شد الکلی شدی و سیگار رو دوباره شروع کردی؟ یه شب بارون میومد … دوباره تنها شدم.... چی شد آوردنت اینجا، بستریت کردن؟ یه شب بارون میومد … خیلی تنها بودم… تو خیابون دیدمش … اون تنها نبود...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان nothing و آدرس poetrylove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 913
بازدید کل : 53513
تعداد مطالب : 110
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1