زندگی
 
nothing
 
 
دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 16:11 ::  نويسنده : master

زندگی یک بازی بی داور استزندگی یک اول بی آخر است 

زندگی کردیم اما باختیمکاخ خود بر روی دریا ساختیم

      لمس باید کرد این اندوه رابر کمر باید کشید این کوه را

زندگی باهمین غمهاخوش است باهمین بیش همین کمهاخوش است

   باختیم و هیچ شاکی نیستیمبر زمین خوردیم و خاکی نیستیم

---------------

یادته یه روز بهم گفتی هر وقت می خواستی گریه کنی برو زیر بارون که نکنه نامردی اشکاتو ببینه و بهت بخنده گفتم اگه بارون نباره چی؟؟برگشتی و گفتی اگه چشمای قشنگ تو بباره آسمونم گریش میگیره....از اون روز خیلی گذشته حالا من دارم گریه می کنم، آسمون نمیباره، توهم اون دور واستادیو به من میخندی...



نظرات شما عزیزان:

mehdi
ساعت19:17---30 بهمن 1391
خانم عباسی وبلاگتون خیلی جالب و قشنگه مخصوصا قالبش......
پاسخ:ممنون نظر لطفتونه آقای بیات!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان nothing و آدرس poetrylove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 932
بازدید کل : 53532
تعداد مطالب : 110
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1